Cara Beli Grand Dragon Lotto 4D Di Malaysia

Cara Beli Grand Dragon Lotto 4D Di Malaysia

Cara Beli Grand Dragon Lotto 4D Di Malaysia

Cara Beli Grand Dragon Lotto 4D Di Malaysia. Adakah anda sedang mencari laman web atau aplikasi untuk membeli nombor ekor 4D dan 6D di Grand Dragon Lotto ? Walaupun GD Lotto ini bukan bertapak di Malaysia namun dengan kecanggihan teknologi anda kini boleh membeli GD Lotto dengan mudah.

Cara Beli Grand Dragon Lotto 4D Di Malaysia

Untuk pengetahuan anda, GD Lotto merupakan syarikat nombor ramalan yang berpusat di Cambodia (Kemboja). Ianya salah satu daripada Perdana 4D, Lucky Hari Hari, Good 4D dan New Win. Grand Dragon Lotto semakin mendapat tempat dikalangan peminat tegar 4D kerana terdapat draw (cabutan) setiap hari.

Sebab Kenapa Grand Dragon Lotto Ramai Pembeli

Mengikut pengalaman kami, terdapat 5 sebab utama kenapa grand dragon lotto ramai pembeli. Antaranya ialah:

1. Draw Setiap Hari

Cabutan nombor Grand Dragon Lotto adalah setiap hari. Live draw gd lotto bermula jam7 PM setiap hari. Menariknya, live draw ini dipaparkan di laman web http://gdlotto.com/ dan page Facebook mereka. Debaran semakin memuncak bila nombor yang anda beli nanti keluar di Special ! Nak tunggu naik podium tu bukan main debarannyaa..

2. Jackpot 4D

Di Grand Dragon Lotto, anda berpeluang mendapat Jackpot 4D. Sekiranya nombor yang di bahagian A naik ke podium anda berjaya dapat Jackpot 4D tersebut, dengan syarat pembelian nombor tersebut bernilai 1USD atau bersamaan dengan RM4 (BIG). Pembahagian jackpot adalah First Prize – 100%, Second Prize – 50% dan Third Prize – 30%.

3. Grand Dragon Lotto 6D

Mungkin di Malaysia, anda beli 6D melalui Sports Toto. Tetapi, nak beli 6D kena tunggu hari Rabu, Sabtu dan Ahad. Berlainan dengan GD Lotto, anda boleh beli 6D setiap hari dengan bayaran hadiah paling tinggi di Asia Tenggara. Berapa hadiah kemenangan 6D GD Lotto? RM150,000 !

4. Dragon Jackpot 6 + 1D

Pertama di Asia, GD Lotto Jackpot 6 + 1D yang akan dibuat cabutan setiap hari Ahad. Hadiah jackpot 6 +1D ini sudah mencapai USD70,000 sekarang ni. Jika convert duit Malaysia, sudah mencecah RM280,000 ! Setiap pembelian nombor di GD Lotto sebanyak RM10 akan diberikan 1 free Dragon Jackpot 6 + 1D. Beli banyak, maka lebih banyak jackpot 6 +1D anda akan dapat nanti.

5. Aplikasi Mudah Beli GD Lotto Online

Di Malaysia, ada banyak syarikat yang tawarkan perkhidmatan atas talian untuk membeli GD Lotto. Namun, kami syorkan anda untuk mencuba syarikat kami yang sudah lebih 8 tahun di Malaysia terpecaya ini. Kami CM4D menawarkan hadiah kemenangan tertinggi dengan sistem pembayaran yang efiesien.

Cara Beli Grand Dragon Lotto 4D Di Malaysia

Bagaimana cara nak beli Grand Dragon Lotto 4D dan 6D di Malaysia? Caranya mudah sahaja, namun pastikan anda benar-benar bersedia untuk mendaftar dan membeli kerana ini adalah pilihan anda sendiri. Kami tidak akan bertanggungjawab dengan sebarang kerugian dan permasalahan yang anda tanggung selepas ini.

Berikut adalah cara mendaftar percuma dengan CM4D:

Langkah 1: Daftar percuma melalui link ini >> https://bit.ly/DaftarAppsBeli4DCM4D

Langkah 2: Download apps CM4D >> http://dl.cm99.net/cm.apk ( Hanya pengguna Android sahaja, IOS guna Website saja ye)

Langkah 3: Log masuk ke aplikasi menggunakan maklumat dibawah;

  • Username:
  • Password:
  • Pin: 88
  • Url: (biarkan kosong ruangan ini)

Langkah 4: Klik ACCOUNT STATISTICS dan sila SCREENSHOT paparan yang keluar. Pastikan username dan nama anda kelihatan.

Langkah 5: Hantar screenshot ACCOUNT STATISTICS diatas kepada http://t.me/cm4daaron

Langkah 6: Tunggu sehinga customer service hubungi anda untuk proses seterusnya.

Demikianlah Cara Beli Grand Dragon Lotto 4D Di Malaysia. Semoga membantu anda menang besar selepas ini. ONG ONG ya bossku!

3 COMMENTS

comments user
Dharan

Saya ingin bertanya

Andai kata menang duit dari luar

Bagai mana cara pembayaran pada pemenang

Adakah tunia x perlu bayar apa2 kos2,

comments user
Dharan

Mintak pencerahan whatssp saya 0183818131

comments user
Maslan

Kalau 1A tu . 2A atau 3A ke kat tempat saya dorang panggil Bom.. Tempat pertama saja.. Saya nak tahu kalau kat cm4d ni untuk hadiah starter dan saguhati ada tak bom 1A 2A Tu?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *